NYE 2025/26 is VOLZET

Datum

  • START
    woensdag 31 december om 19:00u
  • EINDE
    donderdag 01 januari om 05:00u

Inkom & Prijs

  • KOPPEL
    € 195.00
  • VROUW
    € 95.00

 Beste vrienden,

Tot onze spijt kunnen we geen inschrijvingen meer accepteren voor onze NYE party op 31 december. Het evenement is volledig vol, en we willen het voor iedereen gezellig en comfortabel houden.

Bedankt aan iedereen die op tijd een kaartje heeft besteld. Wij gaan er alles aan doen om er een onvergetelijke en vette party van te maken!

Tot dan 🎉

 Aangezien dat we alle inkopen al hebben gedaan voor deze party, is annuleren of terugbetaling niet meer mogelijk na 28 december.  

 Nina & Bart 

   EROXX 

Ter info 


Beste vrienden,


Om deze avond vlotter te laten verlopen, zijn hier wat handige tips.

Je kan genieten van een walking dinner met diverse warme en koude gerechten.

Hier is de lijst van de “eetstandjes” die je zeker NIET mag missen.

In onze “Bol-tent” achter de zaak, serveren we diverse koude lekkernijen.

     * Koude antipasti, Prociutto & Focaccia station.

    * Vis en Zeevruchten kraampje

    * CruditĂ©s en dips station

    * Carpaccio Bar(Vlees en veggie optie)

    * Burrata/Piccante mozzarella standje.

In de voortent alsook in ons restaurant vindt je de warme gerechten.

·         Schotse zalm met mousseline en asperges

·         Varkenswangen in Rodenbach en peperkoek.

·         Kogelbiefsteak met peper en gebraiseerd witloof.

·         Ragout van Ardens hert, chocola en veenbessen. 

·         Borst van kalkoen, zout zure saus met abrikoos.

·         Gratin van aardappel pastinaak en aardpeer.

·         Aardappelkroketten

 Afsluiten doen we met een dessertbuffet en roomijswagen.

Omstreeks  02.00 uur openen we ons nachtbuffet in onze gebruikelijke buffetruimte, waar je onder anderen worstenbroodje, Javaanse ballen, Kippendrumsticks, en gemarineerde vleugels, erwtensoep en kaas kan vinden. Dus je ziet, honger zal je niet moeten lijden…

De deuren gaan open om 19.00 uur en de eetstandjes gaan open omstreeks 20.00uur, daarvoor gaan we rond met hapjes en bubbels( Veuve Du Vemay Rosé Edition Limitée) voor de liefhebbers.

We vragen ook aan de mensen die dicht tegen de zaak geparkeerd staan, geen te dikke jassen mee binnen te brengen, want desondanks dat we een vestiaire gehuurd hebben, is het wel gemakkelijker voor de klant als voor ons dat we daar geen “last” mee hebben. Ook passen de meeste winterjassen niet goed in onze lockers…

Doordat er nu een tent aan de voordeur van onze club staat, is de ingang via de achterste parking. Volg de instructies en informatie van onze parkeerwachters en alle komt goed. 

 We kijken er enorm naar uit om samen met jullie het nieuwe jaar in te zetten!!

Tot dan en lieve groeten 

Nina & Bart 

   EROXX